Serwis SATEL-a po nowemu

Wszystko na temat urządzeń do Systemów Alarmowych - porady, instrukcje, testy, recenzje

Moderator: Moderator forum

Awatar użytkownika
HQSECURITY
Znawca
Znawca
Posty: 85
Rejestracja: 21 sty 2014, 20:08
Lokalizacja: Warszawa

Serwis SATEL-a po nowemu

Postautor: HQSECURITY » 09 lip 2015, 18:40

Jakie było moje ostatnio zdziwienie jak okazało się, że SATEL zaczął wymagać podczas składania reklamacji wypełnionej gwarancji lub dokumentu zakupu. Wysłałem płytę Integry do serwisu przez jednego z dystrybutorów SATEL-a i po dwóch tygodnia dostałem z powrotem z adnotacją, że naprawione ale naprawa płatna bo brak załączonej gwarancji. Oczywiście płyta powinna jeszcze być na gwarancji bo ma raptem 6 miesięcy. Dystrybutor całe szczęście się poczuł i temat załatwił gratisowo ale usłyszałem, że od czerwca SATEL zaczął rygorystycznie podchodzić do tematu reklamacji.
I od tego momentu należy zadbać o podstemplowaną gwarancję.
Do tej pory nie robili problemów, sprawdzali numer seryjny a po nim datę produkcji i reklamacje szły jak trzeba.

Czy któremuś z Was takie coś się zdarzyło?
Jedną z wad pośpiechu jest to, że zabiera dużo czasu.

Wróć do „Sprzęt”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

cron