Strona 1 z 1

Serwis SATEL-a po nowemu

: 09 lip 2015, 18:40
autor: HQSECURITY
Jakie było moje ostatnio zdziwienie jak okazało się, że SATEL zaczął wymagać podczas składania reklamacji wypełnionej gwarancji lub dokumentu zakupu. Wysłałem płytę Integry do serwisu przez jednego z dystrybutorów SATEL-a i po dwóch tygodnia dostałem z powrotem z adnotacją, że naprawione ale naprawa płatna bo brak załączonej gwarancji. Oczywiście płyta powinna jeszcze być na gwarancji bo ma raptem 6 miesięcy. Dystrybutor całe szczęście się poczuł i temat załatwił gratisowo ale usłyszałem, że od czerwca SATEL zaczął rygorystycznie podchodzić do tematu reklamacji.
I od tego momentu należy zadbać o podstemplowaną gwarancję.
Do tej pory nie robili problemów, sprawdzali numer seryjny a po nim datę produkcji i reklamacje szły jak trzeba.

Czy któremuś z Was takie coś się zdarzyło?